Contul de secretariat: Șabloane documente și evidența financiară.

În cel de-al doilea tutorial pentru contul de secretariat îți arătăm:

  • cum să creezi documente personalizate pentru școala ta, sub formă de șabloane (de exemplu, o declarație pe propria răspundere);
  • cum să gestionezi simplu partea financiară pentru fiecare cursant în parte și să menții o evidență clară și organizată a tuturor tranzacțiilor.

Creare șabloane și evidența financiară.

Rezumatul videoclipului:

  • Prin opțiunea Administrare șabloane din pagina cursantului, accesăm lista documentelor din platformă.
  • Cu ajutorul funcției Adaugă șabloane doc cursant încărcăm documentul personalizat (în format Word), completat cu câmpurile necesare. Astfel, acest document poate fi folosit pentru toți cursanții școlii, câmpurile fiind înlocuite cu datele fiecărui cursant.
  • După adăugare, documentul va apărea pe pagina cursantului, în chenarul Tipărire documente, de unde poate fi descărcat completat automat.
  • Evidența financiară se gestionează tot din pagina cursantului, de la secțiunea Financiar. Aici apar toate taxele și plățile efectuate de acesta, precum și totalul și restul de plată rămas.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: